Varma dagar

Igår var de fotboll hela eftermiddagen/kvällen. Först Kiaras fotbolls träning och sen barnens morfars fotbolls match ⚽️ Perfekt väder att kolla på fotboll ☀️ 
 
I förmiddags var jag hos frisören. Som jag längtat! Tagit sån tid att få mitt hår ljust. Flera år. Men nu har jag fått tillbaka lite av min kvalitet på håret och idag la min frisör i massa ljusa slingor och klippte lite. Blev jättebra!
 
Efter jag var klar hos frisören, hämtade jag Kiara som var hos min farmor. Tanken var att jobba efter frisören men Kiara var lite hängig på morgonen så det fick jag hoppa. Åkte och handlade mat och sen hämtade vi Keven & hans kompis i skolan.
Chris följde med en kompis hem efter skolan.
 
I eftermiddags var vi på Kiaras ridning. Hon har verkligen gjort framsteg på bara några gånger. Så roligt 🐴
Trötta och hungriga efter ridningen åkte vi hem till barnens mormor & morfar och åt middag.