Marknad mm

Herregud vilken värme vi har. Jäkla skönt men man orkar ju knappt vara ute! Vi var iväg på marknad häromdagen och jösses så varmt det var. Men mysigt var det. Jag älskar marknader!
 
Efter marknaden åkte vi hem till mina föräldrar där min pappa och kimmie var och grejade. Bra fördelat, jag mamma och barnen var på marknad och grabbarna grejade 😄
 Barnen har lekt med kompisar och kalas på leklandet har vi hunnit med i veckan. Och hälsat på min farfar på hemmet.
 
Bowla gjorde vi häromdagen också. Kiara blev jätteglad för hon vann över oss alla. Hon spelade dock med staket 😄 
 
Annars i veckan var vi en del i Haby hos mina föräldrar. Dom och Kimmie grejade med veden och då ville även killarna hjälpa till. Jag fixade mat och fika dom dagarna.
 
I lördags var vi iväg hos Henrik och åt hemlagad pizza och hade en trevlig kväll med flera andra.