Djurparken och hopnpop

Igår morse kom Kiaras kompis med familj hut och hämtade henne. Dom skulle åka till Borås djurpark.
 
Jag måste säga att jag tvekade först när vi fick frågan för hon har aldrig varit iväg själv utan mig. Bara varit hemma hos kompisar. Så det kändes lite jobbigt.
Men sen sa jag och kimmie det att självklart ska hon få åka med. Hon ville så gärna själv också. Kiara är den av våra tre barn som är mest framåt och inte rädd för något. Chris hade aldrig gjort det och då är han ändå 8år. Men vi gör ju allt ihop med barnen så det blir väl lite så då.
Sånt är ingen stress. Det kommer när det kommer.
 
Kiara hade iallafall haft det jätte roligt och var så glad över dagen.
 
 
Eftersom Kiara var borta hela dagen bestämde vi oss för att göra något roligt med bara killarna. Dom har länge velat åka till Hopnpop så det överraskade vi dom med.
Hade jätte roligt i ca 45min.. Vi hade betalat för tre timmar men så blev det inte..
Keven skadade sig på något konstigt sätt som personalen inte fattade heller. Fick en blåtira och näsblod. Fick såklart ont och han är inte den som klagar i första taget. Så vi fikade och fick åka hemåt. Men vi åker dit snart igen och laddar på nytt 🙌🏼 
 
Käkade tacos hos mina föräldrar på kvällen innan vi åkte hemåt.