Kalas, krogen, innebandy cup

Vi har haft en bra helg. Igår var Kiara iväg på barnkalas och under tiden var jag och killarna hos min farmor. 
 
 
 
På eftermiddagen lekte vi med mina kusinbarn. Ute i snön på killarnas skola. Soligt och friskt. 
 
 
 
På kvällen lämnade jag barnen till deras mormor & morfar där dom skulle sova. Jag, kimmie och alex åt mat ihop och sen hämtade vi upp min kusin Nicole och spenderade kvällen/natten på krogen.
 
Efter krogen satt vi i bilen och pratade allihopa så vi kom inte i säng försän närmare kl 05. Min klockan ringde 08. Haha smart! I dom fallen är jag extra glad över att jag är nykterist. Jag var trött men mådde ändå bra liksom. Huvudvärk dock men det blev bättre under dagen. 
 
 
 
 
Förmiddagen spenderade vi på killarnas innebandy cup. Chris gjorde ett mål och var så glad över det. Keven gjorde flera mål. Mamma hjärtat svämmar över när man ser ens barn kämpa, stolta och glada. 
 
 
Vi tog en riktig slapp söndag. Så skönt! Jag sov faktiskt middag i en timma. Vi kollade film hela familjen men jag somnade. Behövde nog de, hehe. Åkte fyrhjuling gjorde vi också, så roligt. Aldrig tänkt på att ta fram den och sladda runt i snön. Så kul 🙌🏼