om lördag & söndagen

Bloggandet har kommit åt sidan nu några dagar, men det får ni ha överseende med.
I lördags jobbade vi några timmar och sedan åkte vi till camilla, markus & lille oliwer
och hade köpt med oss allt för tacos, så vi mumsade i oss det och hade det trevligt :)

Igår var det Morsdag, haha kan inte sluta le åt vad jag fick av min lille son & sambo :)
Lite efter tre åkte vi mot haby, det bjöds på middag, fläskfilè, potatis & sås.. MMM :)
Och till fikat blev det tårta som mammi bakat, mumma!
Firade ju även kimmies födelsedag eftertsom han inte är hemma på sin dag, och för oss är
det viktigt att fira allas födelsedagar.
Jag gav lacoste skor och en dataväska och från mina
föräldrar fick han tiger kalsonger, replay tröja & en nessesär :)
I Morsdagpresent gav vi mammi en OBH nordica blender, hon samlar på den serien nämnligen i chilli röd.

På kvällen åkte vi vidare till farmor (kevens gammelfarmor då) allihop, även där bjöds det på
onyttigheter :) Dock blev det lite kaos ett tag.. Keven fick världens magonda och skrek en stund :/
Han var jättehård i magen, stackarn :( Jag började nästan gråta, för man lider verkligen med honom.
Men efter en stund blev allt bra igen, tur att det gick över!

Vid tio tog jag & keven bussen hemåt och sa hejdå till pappa kimmie. Natten gick väldigt bra
utan älsklingen hemma. Brukar ju alltid ha svårt att sova och tänka en massa men det gick bra.


 busar med världens bästa mormor
 Hahaha :)
Kimmie skrev med vänstern så att det skulle se mer ut som att det var från keven, haha:) Ja, inte alla
7månaders som har råd med detta, haha :) Skrattar än åt detta v