kvälls inlägg

Vid fem tiden kom mamma o pappa och jag & mamma gick ner till affären och köpte
nygrillad kyckling och lite annat.
Så till middag idag blev det klyft potatis, kyckling & currysås, mums!
Fika blev det efter maten också och mycket prat :)
Sedan åkte jag o kimmie iväg och jobbade och mamma & pappa gick ut med roxy, underbara är dom!

Och när vi kom hem för en stund sedan var det diskat här hemma och fixat, min mamma allstå :)
När dom kom innan idag hade dom med sig "presenter".. svart/vita grytlappar, en duk mm. Verkligen tack!
Ska gottgöra er när jag kan v

Just det.. mamma hade även med sig kort när hon både väntade min bror och mig. Hon har sagt att hon var väldigt liten, men herregud! För jag känner mig jätte liten för att snart föda. Men jag är mycket större nu än hon var bara några dagar innna hon skulle föda, och då har jag ändå tre veckor på mig att växa lite mer. Så det var lite roligt så :) Så bebisen får plats och allt :)

Nee nu ska jag faktiskt lägga mig, klockan är strax halv elva. Men ska upp klockan sju imorgon för kimmie ska lämna bilen för den ska stripas med våran företags logga, hur roligt som helst :)
Så vi äter god frukost ihop imorgon, mys. Och sen åker han iväg och jag går med roxy timmes rundan och sedan
hem och duscha och sen ut med roxy igen så att han får leka med nikita lite också så att han är riktigt trött och sen fixar jag mig o sen går in till stan för att möta min hjärtevän Ida :)

Nattinatt

#1 - - Malin:

Kul att det går så himla bra för er ! :)