söndag

Äntligen hemma från allt åkande. Hos kimmies farmor & farfar var det trevligt, och dom var snälla och trevliga (inte träffat dom innan). Var väl där två timmar typ sen åkte vi till kimmies mormor där det blev middag tillsammans med även kimmies mamma och hans kusin. Fika blev det också, jordgubbstårta och massa bullar och kakor, gott!
Sen kom markus & camilla och även kimmies kusin o hans tjej och deras 8 veckors gammla bebis, åååh :))
Efter några timmar där begav vi oss hemåt för mamma & pappa hade lämnat roxy här hemma så då ville vi åka hem till honom.
Så nu sitter både jag & kimmie vid våra bärbara datorer :p Ska strax lägga oss i sängen och kolla på OC och vänta tills det blir lite kallare sen åker vi upp till Skatås och går :) Och ikväll ska jag även göra pannkakor. För imorgon tog kimmie ledigt eftersom det ska bli lika fint väder imorgon och för att han fyller år :) Så då ska vi åka till havet och sola och bara mysa o även äta pannkakor och massa annat gott vi ska ha med oss :) Sen har jag även en överraskning till min älskling. Senare på kvällen kommer mamma,pappa, farmor, farfar, kimmies pappa o kanske hans mamma och kanske några mer och då blir det presenter o tårta och en massa annat.

 Grattis på morsdag igen min fantastiskt fina & underbara mamma <3 (blir en till present imorgon :))