091229

Märkligt väder alltså, igår kväll var det några minus och vi höll på att frysa ihjäl nästanintill.
Och idag var det 4 plus? Jaja, vi kom precis in från morgon rundan. Keven sitter i sin gunga nu
och pratar för sig själv :) Fast nu börjar han bli lite otålig, han vill ju inte sitta där för sig själv liksom :)
Roxy har deckat av på golvet efter att ha lekt med några hundar.

Igår kom älskade mormor (mamma) hit, hon hade med sig mat till oss, bästa mamma alltså :)
Vi gick in till stan och in i ena affären efter den andra :) Fikade/åt även inne på Åhlèns restaurang/cafè.
Och där ska dom ha ett stort plus, det fanns ett litet rum för oss med barn, där man kunde amma,mata,byta blöja.. Ja vad man ville för sig lite själv. Nu såg vi inte detta försän efter vi redan ätit och matat keven men till
nästa gång blir det de :) Toppen!

Jag fick shoppat mig lite granna, en bh, svea mössa, en peak tröja åt kimmie, en liten nyårs present till oliwer.
Ja jag kunde inte låta bli eftersom keven redan har massa massa kläder så köpte jag till honom istället, haha :)
Ska dit på nyår så tänkte att det passade perfekt då att köpa något :)
På kvällen åkte vi och jobbade lite (kimmies företag).

Nu tänkte jag sätta på en film och bara slappa, känner att jag behöver det. Inte vilat på några dagar och
det behöver man verkligen kan jag säga er som inte själva har små barn när man är uppe på nätterna
och håller igång hela dagarna och är ute och går flera timmar. Men helt underbart är det :)
Försöka vila en stund tänkte jag också. Men det brukar ju vara så att när jag tänker vila så tänker inte
keven det, haha.

 älskligen igår v
 några av köpen igår
 glömde lägga in bild från lite av det keven fick julklapp från mamma o dom så lägger in den nu istället.
#1 - - louise:

Åh, så fin keven var på bilden! :)

Jag och björn köpte doppresent till honom igår :)

#2 - - Anonym:

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



http://housebunny.blogg.se

#3 - - Anonym:

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



http://housebunny.blogg.se

#4 - - Martina:

en sån labanbody gav jag också min systerson i julklapp, så söt :)