hemma lördag

Idag var tanken att åka på marknad i borås men pga. det jävla regnet så sket vi i det. Så vi stannade bara hemma och hade det roligt. Barnens farfar och morfar kom hit i förmiddags och jobbade i det stora badrummet vilket pojkarna älskar. Dom älskar att skruva, hammra osv. Tror keven och chris blir som morfar- snickare :)
 
Jag och Keven åkte och handlade mat och sedan när vi kom tillbaka fixade vi middagen. Supergod fläskfile gryta. Ibland så kan även jag komma på nått nytt, haha.
 
Keven sov som vanligt ingen middag idag heller så det var bara att försöka hålla honom vaken vid fyra då han började bli trött. Ganska förståligt när man vaknar 05.45.. Lekte ute för fullt och blev lång dusch efteråt. Så vid halv sju somnade han gott. Ikväll är vi själva utan pappan i huset. Han är iväg med kompisar så jag tänkte lägga mig i sängen och kolla en film och faktiskt lägga mig någelunda i tid.