Inskolning, sjön, akuten

I förmiddags var jag med Kiara på dagis en stund innan vi gick ner till skolan för att hälsa på. Träffade sin nya klass och fröknar.
 
Kiara blir alltid så välkomnad av massa tjejer och även killar så fort hon kommer dit. Stor fördel med att ha store bröder på skolan. Sen är Kiara extremt framåt, glad,snäll och lätt att tycka om. Väldigt bra egenskap ❤️ 
 
När killarna slutade skolan halv två åkte vi till sjön. En kompis följde även med. Jag köpte med sallad, bröd, yoghurt, bullar och saft att fika med. Jätte mysigt.
 
Eftermiddagen spenderade vi på vår altan. Barnen badade i en liten pool och lekte med Jazon. Jag passade på att sola ☀️ 
 
Dock hände det en liten olycka. Barnen kastade leksaker till Jazon från poolen som han hämtade och sprang tillbaka med osv. Då råkade Jazon bita i Chris hand istället för leksaken. Herregud vad han skrek. Trodde han skulle tappa andan.
 
Jag brukar ofta få lite panik när sånt händer. Aldrig haft svårt för blod innan men på barnen tycker jag det är jätte jobbigt! Sist Chris skulle sy sin haka så svimmade nästan jag. Som tur Var va ju Kimmie med.
 
Idag fick jag dock ta tag i detta själv då han jobbade. Men det fixade vi galant, jag och Chris. Min bror var snäll och passade Keven & Kiara under tiden vi var på akuten.
 
Vi avslutade kvällen med pizzerian enligt Chris önskemål. 
 
 
#1 - - emma:

vad skönt att vara på stranden