sova hos kompisar första gången

I fredags hämtade barnens mormor dom från dagis och skola och åkte till badhuset. Bästa mamma/mormor alltså. Jag och kimmie passade på att jobba tills sent eftersom barnen ändå skulle sova där. 
 
Igår (lördag) var vi på fotbollscup för Keven. Mina föräldrar är alltid med och tittar på barnens matcher och igår åkte vi allihopa i samma bil. Smidigt med vår 7 sitsiga bil nu.
 
Vår kompis Jennifer kom och tittade också. Barnen älskar verkligen henne. Hon är så lekfull och snäll. Keven uppskattade det och fick visa tre snygga mål han gjorde.
 
På eftermiddagen lämnade vi barnen till familjen Dahlström/Augustsson där dom skulle sova över. Första gången dom sover hos kompisar och första gången dom sover någonstans utan oss förutom hos sin mormor & morfar.
 
Jag var såklart lite orolig över hur det skulle gå. Trots att vi känner dom så väl och att jag litar på Jill till tusen. Men de är ju ändå stort och Kiara är bara 5,5 år. Men de hade gått super ❤️ Lite efter kl nio hade super morsan Jill fått alla 6 barnen att somna 🌟 
 
 
 
Vi var nämligen iväg på bröllopsfest för min farbror 💍  Innan dess var vi och åt på thai restaurangen och på natten en sväng på krogen.