Mammas älskade tjej

Tidigt imorse var vi uppe för att duscha och åka till Borås sjukhus. Kiara skulle operera sig. Även om det är en ganska lätt operation så blir man som förälder såklart orolig inför sövning osv. Efter en timma kom läkarn och hämtade mig (lååååång timme) och sa att allt gått jättebra. Gick till uppvaket och satt där i över två timmar. Kiara sov som en sten. Sen vaknade hon till och drack lite saft och fick det hon älskar mest av allt, Choklad :) Sen somnade hon om igen.. Tyckte hon var ovanligt trött och hängig för att ha sovit så länge. Sen kaskad spydde hon :( Och har ännu inte kissat sedan imorse. Hon tålde inte narkosen. Sen har hon sovit ännu mer så nu blir vi inlagda med dropp och mediciner. Mammas älskade tjej! 
 
#1 - - Paulina:

Usch, vad jobbigt! :-( Hoppas det blir bra snabbt!

#2 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

hoppas hon mår bättre snart. Jag blev med as sjuk av narkos men nu efter 6 operationer har de lärt sig hur de ska göra så sist var jag uppe och sprang (på ett ben för jag opererade foten) en timma efter operationen:P