nytt i kevens garderob

Gårdagens shopping var bara till Keven. Eftersom han börjar dagis på måndag (15 timmar i veckan) så ville jag ha lite nytt till honom. Fy, känns verkligen jobbigt det där. Men nu är han såpass stor att han är självständig och inte behöver mig på samma sätt och kan säga till om nått skulle vara fel osv. Så det känns ganska tryggt ändå. Tror han kommer trivas jättebra. Det är snarare för mig det kommer vara riktigt jobbigt..
 
Jaja, hur som helst. Fina tröjor från Kappahl, sockar från Lindex och allt på understa bilden är ifrån Polarn.
 
#1 - - SJ:

Åh så spännande för honom. Tycker du har gjort/gör ett toppenjobb hemma med tre små barn. Hur gammal är keven nu? Vilket dagis börjar han på? Kanske för privat att skriva ut här. Jag jobbar på förskola i kinna och bor i borås, har förstått att ni också är mycket i dessa trakter :-)

Svar: Tack :) Han blir 3år i slutet av oktober. Ja ne det kommer jag inte att skriva ut. Vilken förskola jobbar du på? Japp vi bor i marks kommun :)
LindaGlansinS

#2 - - Stina Frisk:

Det kommer säkert gå bra! Vilken förskola ska han gå på?

Svar: Kan berätta på fb :)
LindaGlansinS