City mini

Igår åkte jag, chris & kiara till Göteborg. Jag tänkte unna mig själv lite kläder. Sedan Kiara föddes har jag unnat mig själv en del kläder. Brukar annars mest vara åt barnen och bara lite till mig själv. Iallafall.. Köpte två linnen, en bh och så blev det en klänning till kiara också :) (visar sen).
 
Vid 17 kom Kimmie och hämtade oss och vi åkte och köpte en vagn till semestern. Blev en City mini. Sjukt smidig, man bara drar i handtaget i sätet och hela vagnen fäls ihop. Snygg är den också ;)
 
Sen mot Haby för att hämta hem keven.
 
Imorse åt hela familjen en mysig frukost ihop och sen åkte kimmie mot göteborg och vi andra har sedan dess lekt med lego, käkat lunch och nu när det blivit lite bättre väder ska vi gå ut och leka.
 
#1 - - therese oliwer och alva:

Vi har den som syskonvagn och bara älskar den. Så lätt och smidig med två tunga barn i :)