- 10 veckor kvar. <3

Kan passa på att svara nu också på en fråga jag fick för ett tag sedan. Någon som frågade om jag gjort något speciellt för att slippa bristningar.

Med Kevens graviditet fick jag inga alls. Och med Chris graviditet fick jag SISTA månanden.. Typiskt! Så jag har några få, men dom är få och syns inte så mycket. Hittils har jag inte fått några alls. Men det återstår att se.

Nu sitter barnen och äter och vi ska strax ta på oss alla kläder och gå ut och leka i den lilla snön som är kvar. Sen blir det jobb i många timmar och ikväll Familjen annorlunda. Hoppas bara vi hinner hem tills dess!  Älskar de programmet, haha.

Som sagt.. - 10 veckor kvar tills vår allra minsting tittar ut. <3 Två bilder tagna nu imorse.


#1 - - Emelie D:

Hej!

Tack för att du delar med dig av så mycket på din blogg. Jag tycker att det är vidrigt hur folk kommenterar det du skriver, Förstår inte hur människor kan med att vara elaka mot folk man inte ens känner. Du är en fantastisk mamma/fru/tjej tycker jag, som inte ens känner dig. Av en slump kom jag in på din blogg när du var gravid med din äldsta son och sedan dess har jag läst den varje vecka. Du inspirerar mig verkligen. Det verkar som att du klarar av allt du försöker dig på :). Jag hoppas att jag kommer ha samma tur som du har haft när det blir dags för mig och min sambo att skaffa barn. Lycka till med din familj och husbygget! Håller tummarna för att du får en liten dotter den här gången :) / Emelie

#2 - - Katinka, mamma till Elias och Nora:

Myspys mage du har!

#3 - - Emelie, Mamma till David och Gravid <3:

Vilken fin mage! :D Dina bristningar syns knappt ju! Här har man tigerränder ;) Nu är det inte långt kvar för dig. Nervös?

Kram

#4 - - Sandra, Colins mamma:

Skönt att slippa bristningar. Vilken fin mage du har.

#5 - - Frida - Mamma till Elsa & lillebror i magen:

Ja jäklar vad liten magen är :) Alla bär ju olika. Snart har vi dom på utsidan! :)

#6 - - Jennie:

men guuud vad gulligt så gooosig mage..:o