Bad puffar

Igår införskaffades arm puffar till Keven på badhuset. Just dessa ska vara jätte bra eftersom dom är helt runda och dom andra vanliga som är fyrkantiga gör att det blir svårare att snurra runt oså.
Jag brukar aldrig nämna summor i bloggen.. Men helt seriöst dessa kostade 295:- :O Men dom ska vara toppen så då är det nog värt det. Jag sa dock att jag skulle vänta o köpa dom, men då sa min kära mamma "vi tar dom också.." Snällt!

Så dessa rekommenderar jag till er andra som tänkt köpa arm puffar!

#1 - - Jill:

Ja det är säkert av intresse, vad är det för kamera?Märke & modell?

Vad vill du ha för den?

Sånna simpuffar tänkte jag också skaffa till Texxan:)

#2 - - Leijne - Stinas mamma:

De är jättebra! Använder dessa på babysimmet, och Stina har ett eget par. Dock oanvända :). Vi har inte kommit iväg på egen hand utöver babysimmet än :).

Ha en fin dag!