100531

Idag valde keven att vakna halv sex.. Och då ville han inte somna försän lite efter tolv
igår kväll/natt :S Så jag undrade lite hur han orkade.. Men lät honom ligga kvar i sängen och
sjöng lite för honom och efter en stund somnade han om som tur var!
Vaknade vid halv nio sedan :O Herregud så bra tyckte jag, hehe.
Gick upp och gav honom mat + blöja sedan gjorde vi oss iordning för att gå ut på en
lång runda, lite längre runda än vanligt, skönt! Karin & rottisen nikita sällskapade oss,
perfekt så att roxy fick leka av sig också i det fina vädret :)

Har börjar vända på keven i bärselet så att han ser mer och herregud vad han gapade och
tyckte att det var roligt att se hundarna leka :) När vi kom in farde han runt i gåstolen en stund
men sedan var det babygymmet som gällde och efter bara en liten stund somnade han..
Ja, jag fattar inget, han sover jätte bra & ofta nu mot innan då han knappt sov en timme per dag vilket
gjorde honom grinig och tjurig. Men nu så :)

Kom på att imorgon ska vi till min mb och mäta magen & lyssna på bebis :) Sist jag var där var
när jag var i v 13. För hon tyckte att det var helt onödigt att gå dit när jag precis fått barn och det
ända man pratar om är ju saker vi nyss fått reda på. Så då fick jag en tid när man ska börja mäta magen
oså istället, vilket jag tyckte var himla bra så man slipper springa där hela tiden!

Dock kommer jag inte ihåg tiden och min kalender hittar jag inte heller :O Panik! Så strax tänka
jag börja städa här hemma och då hittar jag den förhoppningsvis.
Annars idag kommer mammi hit lite senare, blir stan eller backaplan och förhoppningsvis shopping :)
Och sent ikväll blir det lite jobb, mamma hjälper ju oss med företaget även denna veckan såklart,
Underbara hon! v



 
Några bilder på mina pojkar nyss v

#1 - - Emma & Theo:

är du nöjd med bumbostolen? :) mvh

#2 - - Emma & Theo:

oki.. ja min lilla kille är född den 21 april så han är något mindre än 2 månader ;) :)

#3 - - Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma:

Hihi ja hon är för goo. :D



Vilket leende din lille plut har. Supersött.