100528

 lill älsklingen imorse

God eftermiddag, idag har vi tagit en sån riktig slappdag. Eftersom kimmie kom hem inatt så
har vi bara haft familjemys. Nu ligger vi allihop i sängen, eller nästan alla. Kimmie är iväg på
ett ärende men roxy & keven sover och jag sitter här. Men även jag tänkte vila en stund så man
orkar jobba ikväll!

Vad som händer i helgen vet vi inte ännu.. Vi brukar inte bestämma något utan det blir som det blir.
Men imorgon kanske vi åker till camilla o:c en stund.
På söndag iallafall så åker vi till haby och har kalas för kimmie :) Han fyller år på tisdag men
eftersom han inte är hemma då så firar vi honom tidigare. Även morsdags firande på söndag också :)

Nee, nu blev jag jätte sugen på grillat. Så ikväll innan jobbet kanske det blir o grilla lite :)
Fast hos kevens farfar, för det var ett tag sedan dom träffades också, och tycker det är viktigt att
han träffar sin farfar ganska ofta så han känner honom för keven ogillar folk han inte känner, eller
han blir oftast rädd och börjar skrika när folk bara tar honom.
Så om vi hinner så får det bli ett besök dit idag :)
#1 - - Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3:

Hehe mina grabbar är stora! xD



Ja, vi ska med till Djurparken om vädret tillåter. Om de blir ruggit och kallt hänger vi inte med, men om de är fint väder så syns vi där! :D



Ps. William har en likadan pyjamas som Keven har på bilden! Fast dragkedjan gick sönder efter andra användningen! :S

//kram, Mia

#2 - - Leijne:

Hej! Måste ha lämnat fel bloggadress sist. Gick in på min förra och hittade en kommentar från dig. Det stämmer att jag var ihop med Marias kusin Linus tidigare. Ha det bra :)