sjuklingar allihop

Vilken natt.. Gårdagens kväll var väl sådär.. Kimmie hade redan då fått feber och
var väldigt snuvig och hostig. Jag var lite snuvig bara, konstigt ändå för jag brukar alltid
bli sjuk lätt om någon i min närhet är det eftersom jag inte har några mandlar. Men tur det!
Redan vid tio tiden började keven också.. ÅH nej tänkte vi! Han andades bara genom munnen för
han var så täppt i näsan :( Och hela natten har varit kaotisk.. Kimmie har hållt på och keven har
skrikit och typ ingenting hjälper ju eftersom han mår så dåligt :/ En av dom värsta dagarna någonsin,
för det är så jävla jobbigt att se keven må då dåligt och inte kunna göra något :(

Imorse var det lite bättre med keven men han är ändå väldigt gnällig och man ser på honom
att han inte alls mår bra :( Kimmie var nere och köpte en snorsug och saltlösnings droppar innan..
Vi drog oss lite för att pröva det eftersom det skulle väl bli ännu värre för stunden, men vi gjorde
det ändå och det gick faktiskt ovanligt bra, visst tyckte han inte om det men det var okej ändå.
Och efter det somnade han, stackars vår lill älskling :( Men får hoppas att han mår bättre när han vaknar!

Kimmie stannade hemma från jobbet idag då såklart eftersom han har feber och sjukt förkyld.
Keven sover som sagt och vi kollar tv nu och bara slappar och hoppas på att bli bättre.

Jag tänkte duscha/bada nu i lugn och ro. Sedan ta ut roxy på eftermiddags rundan och även leka lite
med honom. Han tycker nog vi är jätte tråkiga som inte orkar göra något, haha. Så lite lek ute får det allt bli!

Hoppas ni mår bra! (nya bilder kommer ikväll/imorgon)

<3