100629

Börjar med att säga, herre min skapare vad varmt och kvaft det har varit idag!!
Hela dagen har vi varit hos kevens kusin. Karlarna har jobbat och vi mammor & pojkarna
har lekt och myst.
Dock har keven haft sjukt ont av värmen idag, han har varit gnällig och allmänt förbannad, stackarn!
Min tanke var att jag skulle ligga lite i solen och få färg så man inte ser ut som ett spöke, men eftersom
keven har varit så gnällig så har jag inte kunnat vara ifrån honom en sekund, och då menar jag inte ens
gå en meter bort :O Ne för då börjar han skrika, mamma får inte försvinna! :)

Nu på kvällen har jag gjort vitlöksbröd i ugnen, så vi har myst framför tvn bara.
Strax ska jag gå ut med roxy & även leka lite med honom, sedan sover han skönt!


 liten i magen v

#1 - - Jennie:

aaww sån mys mage :O

#2 - - therese och oliwer:

åh vilken fin mage du har :)

saknar allt min ibland..



hahha ja det va skillnad du, Oliwer är en STOR kille :) den längden och vikten hade han vid 4-5 månader ;)