iväg på middag

Dagen hittils har jag badat keven, varit ute och gått två timmar sammanlagt, bytt lakarn och
damsugit överallt och små städat lite var stans.
Nu tänkte jag ta på mig mer finkläder, haha kallar det de när jag ska iväg någonstans
eftersom när jag är hemma/ute och går har jag på mig myskläder, vilket iförsig är jätteskönt
men när jag ska iväg vill jag gärna fixa mig fint!

Keven är redan påklädd med "fin" kläder, han har också myskläder hemma, haha. Så det fattas
bara att jag ska göra mig iordning och sedan ner till affären för att köpa semlor och några andra bullar
eftersom varken jag eller kimmie gillar semlor men dom andra gör ju det. Kanske går en sväng till kläd
affärerna också i stan, får se det.
När kimmie slutat ska vi iallafall iväg till markus & camilla för att äta middag klockan sex, alltid
skönt att bli bjuden på riktig hemmamat, haha. Innan uppskattade jag inte alls när det alltid fanns hemmagjord
mat hemma på bordet när man bodde hemma. Men efter att ha ätit ute typ varje dag i flera månader
så fattar man vad hemmagjord mat är underbart! :) Ska bli roligt att se hur mycket oliwer växt
oså :)