helgen

I fredags fikade vi med madde och hennes lilla, herregud alltså. Så himla liten :)
Man glömmer verkligen fort att dom varit så små, fast så liten som den lilla damen är har inte
riktigt keven varit, men ändå. La dom jämte varann, gullisar :)
Efter några timmar åkte jag hemåt, gick ut med roxy och sedan åkte vi åt sen jobbade, var helt död när
vi kom hem. Kom i säng ganska sent och skulle upp på lördagen halv åtta för att hinna ut med roxy
innan vi skulle jobba igen. Köpte med oss frukost, baugetter. Himla tur, för det gjorde att man vaknade till
lite mer, haha. Mamma & pappa tog med keven till babysimet eftersom vi verkligen inte hann det, världens bästa är dom. Efter fem timmar hade vi jobbat klart, och vi var såklart jätte trötta. Åkte till ingvar, köpte med oss mat
dit och den maten gjorde verkligen susen kan jag säga! Blev sittande där ett bra tag, för att vi väntade ett
samtal. Och tyskland blev inställt men nästa helg åker vi istället.
Åkte hemåt, gosade med roxy jätte mycket :) Kollade tv och bara myste. Tänkte lagt mig tidigt, men så
blev det som vanligt inte. Vi gick ut med roxy sedan la jag mig, halv tolv var klockan då. Kimmies kompis
jimmy kom hit och dom satt o tjatade men jag har inte hört något utan somnade med en gång, inte konstig
det, haha. Vaknade vid halv tio, tanken var att vi skulle gå upp i tid idág för att jobba två timmar, men vi tar
det lite senare eftersom kimmie fortfarande sover och jag ska duscha oså innan.

Efter jobbet åker vi till haby, keven sov där inatt. Saknar honom sjukt mycket nu :( Så det ska bli underbart.
Vid fem är vi bjudna på middag och även småttingarnas farfar hos camilla & markus, ska bli underbart med hemlagad mat efter att ätit ute mycket det sista. Riktigt trevligt & mysigt.

Lägger in bilder från i fredags lite senare, måste ut med roxy nu! Men slänger in bild på det vi
gav till maddes lilla, måste ju vara visa, så sjukt sött! :)

 från oss
 från mamma