100226

Gårdagen var vi på bvc, mammi kom också :) Allt var bara bra med keven.
Mat & shopping såklart efteråt, fick köpt mig ett par leggins till mig själv, två body till keven och
present till maddes lilla :) Finns så sjukt mycket sött till en liten tjej, herregud :) Jag & mamma kollade
runt innan det blev köpt något, väldigt viktigt att man är nöjd med köpen, speciellt när man ska ge bort det.
Det fanns så mycket sött så att mamma kunde inte låta bli att köpa något heller, haha :) rosa, rosa, rosa :)
Sedan fick även keven en dress av mormor :)

Vi begav oss till Bergakungen och jag hämtade ut bilbiljetterna så att dom var hämtade så man inte
behövde skynda sig iväg senare. Handlade även lite på vägen hem också.
När vi kom hem började vi med maten, men mamma hann inte äta för hon skulle hemåt.
Säger bara som såhär.. aldrig mer vilt kött ska vi äta, fyfan vad vidrigt! Inget för oss.
Kevens farfar kom kvart i åtta för att passa honom medans vi var iväg på bio. Filmen var inte
så bra som vi trodde, menmen. Mysigt var det iallafall.

Imorse var jag uppe vid halv sju, kunde inte sova när jag hade så sjukt ont av min blåsa i munnen, haha.
Så jag gick ut med roxy kvart i sju, hade aldrig kunnat gå med keven i bärselet som vi brukar när det
är så halt ute, rena isgatan överallt. Så det var tur att jag vaknade tidigare, eftersom kimmie åker hemifrån
vid halv åtta så var det kanon. Men det orkar jag nog inte göra varje dag, haha :)

Nu tänkte jag göra oss iordning, sedan ut med roxy igen en snabbis eftersom vi åker iväg.
Fika med madde och hennes lilla, mysigt :) Efter det möter vi mamma som är hos frisören
och åker sedan hem till dom.

 <3
 nytt till lill älsklingen