torsdag

Dagen började väl sådär, vaknade halv åtta och skulle med bussen kvart över åtta men jag hann ändå som tur var. Skoldagen har varit okej, lämnat in det sista arbetet och det känns väldigt bra! Efter skolan begav jag mig till farmor & farfar en snabbis, farmor var inte hemma men farfar va de. Tog mig en macka och sedan gick jag till bussen nästan med en gång för att jag ville hem till roxy.
Alltid lika kul att komma hem för man blir välkommnad så väl :) Roxy lägger sig i min famn och trycker huvudet mot mig, ååh :)) Timmes promenaden blev det med en gång när jag kom hem. Himla skönt eftersom det är så fint väder. Nu strax kommer älsklingen hem och jag har en liten överraskning vad det blir till middag idag, eller överraskning och överraskning men ah :p Efter vi ätit blir det upp till Skatås och gå sedan till kimmies pappa och fika för det blev de aldrig igår. Och efter det handla mat.

På tisdag blir det Liseberg, känns väl lite tråkigt att inte kunna åka något (eftersom jag är med barn) men Malin har lovat att åka Sagoslottet med mig, haha :) men jag kan roa mig med att kolla på dom andra, haha jättekul :p och sen spela en massa :) Och innan liseberg ska vi äta på Burgården, kommer bli en trevlig dag.