helgen

Fredag: Jag, farmor & farfar begav oss till Varberg/Falkenberg, åkte till min farbror och hans tjej och fikade lite där sedan åkte jag, farmor & ann-sofie och shoppade lite. Jag fick inte köpt mig något dock. Tillbaka hem till dom efter några timmar och sen åkte jag, farmor & farfar till Varberg och åt. Vidare mot Göteborg efter det.
Kimmie skulle iväg på kvällen till hans kompis Kicki och dricka öl oså, jag ville inte följa med utan ville vara här hemma med roxy. Kollade på någon film på 5:an, men den var inte så bra så vi gick och la oss istället. Vaknade vid två att roxy skällde för då kom kimmie hem. Men somnade om som tur var.

Lördag: Pappa ringer och frågar om vi ska med till stugan, och det vill jag gärna eftersom det var så sjukt fint väder. Kimmie skulle spela Poker med några vänner kl två så han stannade hemma.
Påvägen till stugan stannar vi på Backaplan för att mamma skulle köpa en matta. Pappa var ute med roxy & bamse medans jag & mamma gick in i affärerna :) Vi var såklart tvugna att gå in i den enorma bebis affären :)) Jag visade mamma exakt vilken vagn det var jag & kimmie ville ha. Och även massa annat som vi ska köpa. Mamma&pappa ska åka och köpa den på Måndag :) Världens bästa föräldrar har jag <3!
Sedan vidare mot stugan, det är så himla roligt att se roxy springa runt där som en galning :) När vi kom fram till stugan fanns det överraskningar också.. Dom hade köpt en sån eldriven vagga :) Perfekt när vi kollar tv och jag lagar mat. Åh tack verkligen:)! Även ett par leggins fick jag och två svarta brödkorgar.
Till middag blev det lax, potatis & sås, mums! Solade en stund och lekte med roxy. Vid sex kom kimmie, då åt han och vi satt ute på altanen och pratade och hade det mysigt. Gav även mammas morsdag presenter.
Vid tio åkte vi hem, skulle egentligen sovit där men vi skulle iväg idag och hinna köpa presenter oså.

Söndag: Fick för en gångs skull sova i lugn och ro på morgonen, roxy är kvar i stugan med mamma och dom andra.
Har precis kokat ägg så nu ska vi äta mys frukost och sen inhandla presenter för vi ska till kimmies farmor i Alingsås som fyller år.

 älsklingen <3