måndag

Igår var det jobb som gällde, men efter jobbet tog vi det lugnt och bara myste. Vi var helt döda, haha.
Det ända jobbiga jag gjorde igår var väl möjligen att gå en timmes promenad, fast det var väldigt nödvändigt både för mig och Roxy. Kimmie försökte jag få med mig men han orkade inte, lat! Efter promenaden blev det mataffären som vi är i minst tre gånger per dag,haha. Både positivt och negativt att ha mataffären en minut ifrån sig.
Vi hyrde film och köpte chips och andra onyttigheter.
Jag får såna riktiga sug ibland, och igår var det pannkakor så jag ställde mig och gjorde pannkakor. Gott var det!
Haha usch jag kommer se ut som ett bläskberg sen, som daniel säger :o herregud.
Och som slutligen på denna onyttiga dag blev det film, chips och popcorn :o

Ne så idag blir det två timmars promenad och att göra situps! Och inga onyttigheter!

Puh.. Känns som en evighet tills Oktober, men det är väl så.. längtar man verkligen efter något så går tiden väldigt sakta.
Vill bara att det ska bli sommar så känns det inte som om tiden kommer gå så sakta, för efter sommaren är det bara två månader kvar tills baby :)) Ååh jag kan inte bärga mig tills vi ska iväg och köpa barnvagn och allt det dära. Vi har redan valt ut barnvag :) Haha Kimmie bara, detta kommer inte sluta billigt.
Men menar det är klart att man ska köpa just det man vill ha, eller så tycker vi iallafall.
Haha mamma kommer köpa hela affärerna :p

 Du kommer bli världens bästa pappa .v


Nehe, nu ska jag göra situps och sedan duscha och fixa iordning mig lite.