lördag

Igår var en lustig kväll.. Vi åt tacos oså och efter det la vi oss i sängen en stund och alla tre somnade :p Och klockan var kanske halv tio, haha. Vi skulle ha färgat mitt hår och kollat film, men så blev det inte. Men skönt var det att sova så många timmar.
Tillochmed kimmie vaknade vid 07.00 och var pigg, då är det illa :p Så kimmie gick ner till affären och köpte frukost oså.
Sedan färgade kimmie mitt hår, och det blev lika fint som vanligt :)
Nu har jag duschat och gjort mig iordning, ska möta maria vid korsvägen om en timme.

Allum och shopping & fika blir det senare, mys. Och ikväll utgång, kimmies kompis fyller år och i samband med hans födelsedag är det invigning av en ny krog och dom känner ägaren så då blir det dubbel party. Fast vi blir inte där så jättelänge för vi ska upp kl 06.30 imorgon för att börja jobba kl. 08.00. Och sen mår jag konstant illa så jag kommer inte vilja vara där så jättelänge heller.

 Oj så liten roxy var här :)