tisdag

Igår innan bion var varken jag eller kimmie hungriga eftersom jag ätit på dagen och även kimmie och sen åt han även smörgåstårta på mötet på jobbet. Så då tänkte jag att mat behöver jag ju inte laga då.
Men något måste vi ju ändå äta tänkte jag.. Så då gjorde jag pannkakor, och det var mycket uppskattat.
Sen tog vi det lugnt innan bion och när klockan var kvart i nio gick vi till bion.
Popcorn och coca cola blev det såklart också.
Filmen Johan Falk Gruppen för särskilda insatser var sjukt bra, en av dom bästa filmerna jag sett.
Mycket värd att ses!
 gör såna gulliga saker åt älsk ibland (: kimmie lekte med roxy med vattnet (:


Morgon promenad blev det imorse, fast inte så tidigt som jag hade tänkt mig utan klockan åtta.
Men det var inte lika varmt och kvaft som igår, tur!
Nu hade jag tänkt att lägga mig en stund, och sen kommer Louise :)



#1 - - Linda:

vad är det du har lagt på tallriken? :)



Bolan kan du köpa på internet. Kostar runt 200kr på t.ex. babytime.se , bluebox.se o så :) Sök på google vetja! :)