fredag kväll

Idag blev det åter en mysdag med mammi med shopping & god mat.
Köpte mig en jätte fin bikini och mamma shoppade på som vanligt :)

Men efter några timmar fick jag så jätte ont i magen, det stramar som fan :/
Fick så ont att jag inte orkade gå mer utan ville hem, och då är det allvar om jag
inte orkar gå mer i affärer :p
Väl hemma var det ingen lugn och ro.. Roxy hade tagit en kartong där
våra nya svarta öl glas låg och det var glas överallt och blod lite var stans :/
Kollade roxy så fort jag såg detta, men hittade inget. Han hade nog bara skurit sig lite lätt.
Damsuga och fixa fick jag ju göra då och gå ut med roxy och börja med pannkakorna.
Och när kimmie kom hem mumsade vi i oss pannkakorna :)

Sen ligger vi i sängen och pratar och leker lite mer roxy och då ringer det på dörren..
vi tänkte att vi väntar ingen som vi vet om. Men då var det mamma som kom :) Hon ville gå ut med
roxy på promenad, vilket var helt underbart snällt av henne. För jag mår ju som sagt inte så bra.
Underbar min mamma!

Väntar på att kimmie ska komma nu, han åkte iväg och skulle köra några in till stan.
När han kommer blir det film, mys & onyttigheter (ja ibland så måste man), haha.
Kimmie har jouren hela helgen så vi kan inte direkt hitta på något utan det blir film & mys :)

(Bilder kommer imorgon)

Ha en trevlig kväll allihop !