091227

God morgon ! Dagen igår var trevlig, mötte jennifer vid korsvägen kl nio och vi tog
vagnen in till nordstan. Var bara typ två affärer som var öppna då så vi kollade dom ganska snabbt
och sen gick vi bara och väntade på att alla dom andra skulle öppna. Det var ju liksom inte bara vi
som var där utan miljader andra också, puuh! Tur man har barnvagn så att man bara knör sig fram, haha.
Kikade i en del affärer men hann inte kolla alla, synd. Men tar det antingen idag eller i veckan.
Fick iallafall shoppat två julklappar till till Oliwer, en pyamas och ett par tossor, en tröja till keven och
en till kimmie. Var väl egentligen meningen att jag skulle shoppa till mig själv men kollade faktiskt men
hittade inget som lockade så jätte mycket.
Pizza buffè åt vi också, mums :) En riktigt trevlig dag :)

Tog vagnen hem hit och jennifer följde med hit vi bor och sedan gick vi alla bort till parkeringshuset
och jennifer åkte hem och vi begav oss mot diana. Herregud det var riktigt vinter väder där borta, så
himla mysigt! Verkligen inte som här utan huur mycket snö som helst, underbart :)
Gav Oliwer hans julklappar och keven fick också, en dress, filt och en badleksak av oliwer, hehe :)
Och av kimmies mamma fick han en filt, tröja + byxa.
Alla kläder var i stl 62 som tur var för han har inte ens hunnit använda alla 50 och 56 än, haha.
Fast keven fick ju massa massa kläder i stl 62/68 av hans mormor & morfar i julklapp också så att nu är det nog
nästa stl som gäller, haha. Eller så får vi försöka att inte köpa något mer eftersom han fortfarande kan
ha sina 50 och 56 kläder. Men kläder är roligt :)

När vi kom hem igår var jag hur trött som helst efter att ha varit vaken sedan halv sex. Tänkte lagt oss
men bestämde oss för att kolla på en film och bara mysa.


 julklapparna ifrån igår förutom den små randiga tröjan som jag köpte igår.

 kev i sin gunga innan :)

Nu har precis kimmie och roxy kommit hem också, kimmie fick en utryckning imorse och så
tog han även med sig roxy också och lekte med honom i snön :) Nu sitter vi alla i soffan och kollar LA ink,
längtar så mycket tills jag ska göra min fjärde och femte. Nästa vecka tänkte jag mig, dropp in på
torsdagar på den tatuerings studion jag ska göra dom på.

#1 - - Alina:

hej! har du några tips på underklädesbutiker? =)

#2 - - jenn:

fina kläder och en väldigt fin header! :) mysigt med familje-bilder :)

#3 - - Anonym:

bebis-saker är alltid så gulliga

#4 - - Sebbe:

massor av folk på rean =) , gäller att vara där i tid =)